Sara Bea reivindica "un traballo que non pode perderse" al recibir la Raia de Ouro

Rederas a las que enseñó el oficio y con las que trabajó quisieron sorprenderla con un ramo de flores y una placa
G
photo_camera Acto de entrega de la Raia de Ouro a la redera portonovesa Sara Bea. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

Con el acto de entrega de la Raia de Ouro se puso el broche de oro a la segunda edición de Portonovo Gastronómico. La comitiva partió acompañada de la banda sonora de Os Gatiños y Lembranzas desde la lonja portonovesa hasta la Casa Mariñeira de Don Fernando.

La redera portonovesa, Sara Bea, homenajeada en esta edición recibió la insignia de oro y un ramo de flores que le llevaron, por sorpresa, hasta el escenario, Sara y Alex, sus “nietos postizos” en uno de los momentos más emotivos del acto. Pero no fue el único, su equipo de trabajo, rederas a las que enseñó el oficio y con las que trabajó hasta hace dos años quisieron sorprenderla con un ramo de flores y una placa como reconocimiento a su labor y maestría con las redes. “Este premio tamén é voso, sen elas sería imposible sacar o traballo adiante durante tantos anos”, aseguró.

Sara Bea, visiblemente emocionada, aprovechó su intervención para reivindicar “un traballo moi bonito e necesario que non se pode perder porque del dependen miles de familias”. La homenajeada agradeció al Concello “que pensaran en min para este premio” y a sus familiares y amigos que la acompañaron en el acto. “Nunca imaxinei que me iba a pasar esto a min”, indicó.

El alcalde incidió en que “é unha raia merecidísima coa que tamén se quere poñer en valor o traballo das redeiras, un oficio clave no mar e clave en Portonovo que non pode perderse”. En la misma línea, incidió en que “o Concello quere que Portonovo volva a ser a vila de tapeo por excelencia e recuperar a tradición mariñeira. Temos a sorte de contar no noso concello con verdadeiros artistas de traballos tradicionais que non podemos deixar que se perdan”.

La presentadora del acto, Rocío Padín, cerró la entrega entre aplausos que arrancó con un “Viva Portonovo e Viva a Raia de Ouro”.