Niegan el acceso al alcalde de Cambados a un evento de Turismo Galicia en el propio municipio

El regidor lamenta la "deslealtade absoluta" por parte del Partido Popular y el agravio de que, una vez en el lugar, no se les permitiera "nin saudar" ▶ Desde la Xunta responden que se trataba de un acto no institucional
El alcalde de Cambados Samuel Lago, y el concelleiro de Medio Rural, Medio Ambiente y Mar, José Ramón Costa Cordal .JOSÉ LUIZ OUBIÑA
photo_camera El alcalde y el concelleiro de Medio Rural de Cambados a las puertas del Pazo de Fefiñáns tras serles denegado el acceso. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

En la mañana de este viernes, una comitiva de representantes de las administraciones autonómicas del País Vasco, Cantabria, Asturias y Galicia se daban cita en el Pazo de Fefiñáns para celebrar la segunda Comisión de Seguimiento de la marca turística de la España Verde.

"Unha iniciativa que nos parece estupenda", explicaba el alcalde de Cambados, Samuel Lago. La sorpresa del regidor fue cuando se enteró por la prensa de la celebración de este evento, "co cal nos parece bastante mal que non se nos informe nin se nos convide, non só á reunión de traballo, que tamén sería interesante, pero polo menos a poder saudar a todas esas autoridades, directores xerais e viceconselleiros que veñen doutras comunidades autónomas". 

Lago define como "unha falta de respeto institucional tremenda por parte da organización" el desplante realizado al Goberno local de Cambados. Además, señaló el agravio que supone que, "considerándoo como un despiste, se nos achegamos ata onde se celebra a reunión pretendendo acceder e saudar, ofrecéndolles ademais un agasallo, atopámonos coa sorpresa de que cando se abren as portas para acceder á prensa non nos permiten entrar coa clara intención de que non saiamos na foto, como se o Concello de Cambados non fora unha parte importante do turismo da provincia e de Galicia".

Por ello, desde el ente local expresan su queja "rotunda", así como su "malestar" por el trato recibido por parte de la organización de este evento de Turismo de Galicia. El alcalde cambadés lamenta que esta situación se repita semanas después de que la Deputación de Pontevedra visitara un establecimiento en la localidad y tampoco avisara a la administración local.

"Cremos que se pode estar convertindo nunha estratexia do Partido Popular de deslealtade aboluta, deslealtade institucional que nada teñen que ver os partidos, senón que estamos traballando polo pobo e para o pobo, e estes sucesos non son tolerables e non podemos permitilos", sentenció Lago.

La Xunta explica que Lago fue invitado a acceder a la reunión en "un receso"

La respuesta de Turismo de Galicia no se ha hecho esperar. Y es que desde el ente autonómico explican que la de este viernes "non era un acto institucional. Tratábase dunha reunión estritamente técnica entre os responsables de turismo das comunidades autónomas da España Verde, a marca turística do norte peninsular".

Aclaran además que así se le comunicó al alcalde en el momento en el que se presentó "sen previo aviso" en el lugar donde se celebraba el encuentro, "e se lle convidou en todo momento a entrar nun dos recesos da reunión, opción que denegou sen querer esperar a que acabase a reunión".